§1 Postanowienia ogólne
- Organizatorem konkursu jest firma RE Paweł Słowiński. Adres firmy: ul Armii Krajowej 26 Łomianki właściciel marki robotykaedukacyjna.pl.
- Facebook nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy przebieg konkursu. Wszelkie roszczenia związane z konkursem należy kierować wyłącznie do Organizatora konkursu.
- Fundatorem nagród w konkursie jest Organizator.
- Udział w konkursie jest bezpłatny.
- Konkurs trwa od 12.04.2017 do 13.05.2017 do godz. 12:00.
§2 Uczestnicy
- Uczestnikami konkursu są rodzice lub prawni opiekunowie dzieci uczestniczących w zajęciach organizowanych przez robotykaedukacyjna.pl.
- Powstałe prace są dziełem wspólnym opiekunów i dzieci.
- Przystępując do konkursu Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do rozstrzygnięcia konkursu. Wypełniając zgłoszenie uczestnik może zostać poproszony o podanie imienia i nazwiska, adres e-mail oraz w razie potrzeby przesłania nagród adresu zamieszkania.
- Przystępując do konkursu Uczestnik wyraża zgodę na rozpowszechnianie treści Zgłoszenia tj. gry i jej opisu w obrębie strony firmowej https://www.robotykaedukacyjna.pl oraz firmowego fanpage’a na Facebooku https://www.facebook.com/RobotykaEdukacyjna.
- Przystępując do Konkursu Uczestnik potwierdza, że:
a. przesłana gra oraz jej opis jest własnością intelektualną Uczestnika i jest wolna od wszelkich praw własności i ich pochodnych osób trzecich.
b. przesłana gra jest wspólną pracą Uczestnika i dziecka
c. akceptuje postanowienia Regulaminu
d. zwalnia Facebook z wszelkiej odpowiedzialności związanej z konkursem.
§3 Przedmiot konkursu
Organizator ogłasza konkurs na grę komputerową stworzona w aplikacji SCRATCH i traktuje ogłoszony konkurs jako okazję do wspólnej zabawy i edukacji dzieci i rodziców, dlatego:
- Scenariusz gry musi być atrakcyjny i zrozumiały dla dzieci w wieku 7 – 12 lat.
- Zastosowane rozwiązania w kodzie powinny być zrozumiałe dla dziecka w wieku 9-12 lat znającego SCRATCH.
- Scenariusz gry nie może propagować przemocy, wulgaryzmów i zawierać treści dyskryminujące jakiekolwiek grupy społeczne.
§4 Zasady konkursu
- Aby wziąć udział w konkursie należy skorzystać z aplikacji SCRATCH 1.4 lub SCRATCH 2.0
- Każdy Uczestnik jest uprawniony do przesłania jednego zgłoszenia.
- Warunkiem przyjęcia Zgłoszenia przez jury jest:
- przesłanie pliku z grą stworzoną w formacie Scratch 1.4 lub 2.0 w terminie od 12.04.2017 do 13.05.2017 do godz.12 czasu polskiego za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem:http://www.robotykaedukacyjna.pl/zgloszenie-na-konkurs/ Lub na adres e-mail: terazgry@robotykaedukacyjna.pl,
- opisanie w treści maila ze zgłoszeniem zasad gry.
- Konkurs przebiega następująco:
- od 12.04.2017 do 13.05.2017 Uczestnicy mogą przesyłać Zgłoszenia,
- do 16.05.2017 – prace mogą być oceniane przez użytkowników Facebooka
- 05.2017- Jury wyłoni zwycięzców w obu kategoriach,
- Najpóźniej w dniu 19.05.2017 zostaną opublikowane wyniki konkursu na Facebooku oraz stronie https://www.robotykaedukacyjna.pl
- Niezwłocznie po wyłonieniu zwycięzców Organizator skontaktuje się z każdym z laureatów konkursu za pomocą poczty e-mail wysyłając wiadomość na podany adres.
§5 Nagrody
- W konkursie przewidziano dwa nagrodzone miejsca.
- Nagroda publiczności „Lubimy to” – przyznana będzie na podstawie ilości polubień z Facebooka.
- Nagroda „Dobra Robota” – przyznana będzie przez zespół robotykaedukacyjna.pl
- W kategorii „Dobra Robota „ Jury (w skład którego będą wchodzić instruktorzy zatrudnieni u Organizatora) będzie oceniać przede wszystkim:
– zgodność Zgłoszenia z wymaganiami konkursu
– oryginalność i kreatywność gry.
– dostosowanie gry do umiejętności dzieci w wieku 8-12 lat
5. Obie nagrody są równorzędne. Zwycięzcy Uczestnicy w obu kategoriach otrzymają po jednym zegarku elektronicznym z wyświetlaczem LED.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania większej ilości nagród.
7. Laureat zobowiązany jest do niezwłocznej odpowiedzi na wiadomość wysłaną e-mailem oraz podania danych osobowych niezbędnych do przekazania nagrody.
8. Niepodanie przez Laureata danych osobowych, o których mowa powyżej, w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez tego Laureata wiadomości od Organizatora dotyczącej wygranej w konkursie, oznacza rezygnację Laureata z prawa do nagrody i powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń z tego tytułu wobec Organizatora.
9. Nagrody zostaną wysłane pocztą polską na adres zwycięzcy. Nagrody nie mogą być wymienione na gotówkę, ani na inne nagrody rzeczowe.
§6 Prawa Autorskie i inne
- Uczestnik (rodzic lub prawny opiekun ) oświadcza, że gra, którą zgłasza w konkursie nie narusza praw osób trzecich.
- W przypadku uzasadnionego podejrzenia oszustwa, naruszenia cudzych praw autorskich lub innych praw osób trzecich oraz innych naruszeń Regulaminu Aplikacji Konkursowej i Regulaminu Facebooka, Organizator może podjąć decyzję o zdyskwalifikowaniu Zgłoszenia Uczestnika w konkursie. Podejrzenia naruszeń należy zgłaszać na adres terazgry@robotykaedukacyjna.pl
- W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania lub unieważnienia konkursu.
§7 Naruszenia dobrych obyczajów
- Przygotowany przez Organizatora konkurs jest przede wszystkim zabawą angażującą dzieci, rodziców i rodziny do współzawodnictwa oraz okazją do dobrego spędzenia czasu. W związku z tym Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania konkursu oraz/lub wykluczenia Uczestnika z jego udziału w wypadku:
– uzasadnionego podejrzenia kupowania ‘like’ na facebooku
– zaangażowania agencji marketingu internetowego
– uczestnictwa grup heiterów internetowych.
2. W wypadku przerwania konkursu na skutek w/w działań Organizator może podjąć decyzję o przyznaniu nagród wśród prac przesłanych do czasu skrócenia konkursu lub odwołania konkursu bez wyłonienia zwycięzców.
§8 Reklamacje i postanowienia końcowe
- Reklamacje związane z konkursem mogą być zgłaszane wyłącznie w formie pisemnej na adres mailowy Organizatora, z dopiskiem „Reklamacja” w terminie 3 dni od zaistnienia podstawy reklamacji, lecz nie później niż do 05.2017. Reklamacje nadesłane pod tym czasie nie będą rozpatrywane.
- Organizator rozpatruje reklamacje na podstawie niniejszego regulaminu, w terminie do 4 dni od daty wpłynięcia reklamacji. Organizator może wymagać dodatkowych oświadczeń od użytkownika w celu uprawdopodobnienia podstawy reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Organizator zastrzega prawo do ogłoszenia nowych wyników konkursu uwzględniających rozpatrzoną reklamację.
- Decyzje Organizatora w przedmiocie reklamacji podejmowane będą w formie pisemnej.
Mając na uwadze emocje dzieci oraz nadmierne ambicje i możliwości rodziców towarzyszące konkursowi na Facebooku Organizator dołoży wszelkich starań by konkurs zabawą pozostał.